Jeśli jesteś przed swoją pierwszą rekrutacją do zespołu lub też chcesz robić to lepiej niż dotychczas, musisz dowiedzieć się, jak robić to z głową. Internet służy nam wieloma radami, ale nie każde wnoszą coś do naszego procesu rekrutacji, dlatego w tym artykule znajdziesz cztery teksty, które naprawdę warto przeczytać, aby wiedzieć, o czym należy pamiętać przed rozpoczęciem rekrutacji.

Przed rozpoczęciem rekrutacji, przeczytaj:

  1. What These 5 Leaders Would Ask If They Only Had Time For 1 Interview Question - czyli jakie jeno pytanie w trakcie rekrutacji zadaliby najwięksi liderzy. Może to być dla Ciebie świetna inspiracja do wymyślenia własnego pytania - takiego jednego, które powie Ci wszystko co najważniejsze o danym kandydacie. Jeśli nie… może wykorzystasz któreś z ich pytań? 

  2. O tym, jak napisać ogłoszenie znajdziesz wiele artykułów, większość z nich będzie miała podobny schemat - warto przeczytać kilka z nich, aby wiedzieć co ując w swojej ofercie pracy. Dobrze jest jednak wiedzieć, na co najbardziej zwracają uwagę kandydaci w trakcie czytania, dowiesz się tego dzięki mapie ciepła opracowanej przez LinkedIn. W tym artykule znajdziesz również informację o metodzie opisywania stanowiska opierającej się na wynikach, zamiast na umiejętnościach, jak to standardowo jest. 

  3. Gdzie zamieścić ogłoszenie o pracę, aby było efektywne - w artykule poznasz również nowe miejsce w sieci, dzięki któremu trafisz do tysięcy odbiorców 

  4. Jak zaplanować wieloetapowy proces rekrutacyjny - czyli jak nie przeciągać, ale wyciągać z nich jak najwięcej 

Jeśli jesteś na początku drogi szukania pracownika, mamy dla Ciebie informację, że pojawiło się nowe miejsce, przez które Twoje ogłoszenie dotrze do tysięcy pracowników. Mowa tu o systemie wFirma, z którego ogłoszenia są publikowane na popularnym Poradniku Pracowniaka.